linneaduvet

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 21:05

Nu betyder du inget för mig och du är inte den du var förut.

Du är inte älskad och glittrar inte och existerar inte längre i mina ögon.


Nu är du inget!

tack för de då, *nämner inte namn*

Förut var du ballt utan B nu är du kingen utan K

Jag vet att du ljög för mig, de är precis som min kompis **** sa, du ger lögner och har gjort de förut också!

Du bara hittar på saker och ursäkter varför du inte vill/kan vara med mig?!

Vad är de för stil!
TACK för INGENTING!


sorry att jag besvärar er men.De var väldigt lågt av personen

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 18:50

De är andra dagen jag bloggar och titta hur mycket besökare jag fått :O

  

OMG

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 18:42

Oshit, de verkligen SPÖREGNAR!!!!!!!

Ni kan inte förstå hur de bara ööööööööööööser ner :O

Var ute typ 1-2 minuter och hela jag är blöt?!

Är hos mormor och morfar just nu med min familj,mormor och morfar och mina morbröder :)

Vi ska typ äta lite räkor/kräftor, sen åker vi hem!


Jag kanske skulle gå på bio med Lenne(Linnea) bby <33333 =)

Mamma sa att jag kanske fick ;:) så vi får se om hon ger mig lite pengar hehe.

Saknar dig Linnea och hoppas vi gör nått på måndag :D <3


vi får höras senare allihopa, röstA PÅ MINA DOJJOR =d

HAHA <3

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 14:16

De blev nått fel på min förra sko så rösta gärna på den nya skon!

Den är snyggast av alla ;)

Om ni vill att den ska finnas i affären att köpa så rösta på den :)

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 14:01

Helluu =)<3

Har vart i centrum med Ida, hon skulle handla godis.

Jag köpte bara en Pepsi fast de är lördag ;)

 

De spöregnar just nu ser blev jätteblöt på vägen hem xD<3

Min gammelmorfar fyller år idag :P Så ska typ dit.

Hehe, kollar på TV just nu. Hoppas att ni läser bloggen och att den är intressant :)

 

hihi, puss på er ♥♥

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 12:12

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=maUni3Z2DmQ7MiSNLXs52p8YPQusKjquAAYi1vX3XlwkJCvVXd

NO


Om ni klickar på länken och bläddrar ner så ser ni 3 skor man kan välja att rösta på!

Rösta gärna på alla :)

Eller bara de ni gillar ;)

Här kommer bild på de

  

Där ser ni de 3 skorna :) RÖSTA , gör vad som helst xD

Vet att de står: INSÄNT AV Linnea Henriksson - www.linneaduvet.blogg.se

men de var när jag gjorde skorna hette den så :) men nu är det här min nya blogg!


pussochkram på er ;) <3 

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 11:33

Nu är de frågestund på bloggen och jag svarar ALLTID ärligt som sagt :)

Fråga på nu, den avslutas den 11.e augusti :)


Så skynda på bara <3

Av Linnéa Henriksson - 7 augusti 2010 11:20

Godmorgon på er <3 :)

Vaknade för 10 minuter sedan xD

På måndag får vi se om Linnea och jag gör nått ♥♥♥


Nu har jag börjat blogga på bloggplatsen och mina fåglar kvittrar för fullt xD

De står i mitt rum och väckte mig nämligen :)


Puss på er även en bamsekram :) // Linnéa

Presentation


Hej ;)
Mitt namn är Linnéa Henriksson och jag är 11 somrar :) Eller blir de om 24 Augusti hehe :) Jag ÄLSKAR Ben&jerry glass så ni vet de, hehe ♥, älskar att blogga,fotografera och att hänga med kompisar och såklart shopping! puss/Linnéa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni bloggen? :) ♥♥
 Ja jättemycket
 Ja både bloggen och du är fin :)
 Nej
 Nej hatar den -.-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards